onsdag den 21. november 2012

Glemsom

Hmm, der er måske lidt for meget fart over feltet lige pt. I hvert fald så er jeg lidt for glemsom lige pt.

Jeg glemmer min vandflaske til volley, mit sjippetov til fitness (det var nu heller ikke særlig godt selv om det var købt specielt til crossfit, det skulle være godt til double unders) Jeg glemmer mit ID kort (som også er kantinekort) -tror jeg, det viste sig at jeg havde det med i tasken. Fandt jeg ud af da jeg febrilsk ledte efter det på jakken fra dagen før.

Men ellers går det godt. Jeg drømmer utrolig meget om ny bil til foråret. Eller rettere nr to bil. Jeg er lidt rigelig længe på arbejde når manden skal nå at aflevere mig, køre 20 minutter til hans arbejde, arbejde sine 8 timer og så køre og hente mig bagefter. Det er nu lettere når man ikke er afhængig af hinanden, så den ene (læs: mig) kan køre tidligt mens manden ordner madpakker og sender unger afsted (lige nu kører vi ca samtidig og nogen gange før ungerne kører/går i skole) og så komme hjem og have lidt eftermiddag sammen med dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar